nationaldagen

Lediga idag, inte för att den här veckan är så jobbig men ändå skönt!
Imorgon får vi sommarlov, känns faktiskt inte som det men jag tror att ifall det bara blir bättre väder så ska vi nog se att sommaren är här!
Var och kollade på balen igår, hade med mig kameran men tyvärr stor det två tjocka ungar framför mig som stod mitt på rödamattan och förstörde de flesta bilder. Men de få bra bilder jag fick ska ni få någon dag.
Idag kl 4 är det fotbollsträning, sen ska jag bara duscha och sen ska jag och Max och äta på deras stuga på fårön.
Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, Max har iaf klassfest.
547667_10150839221990069_459416947_n_large
testar en liten sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0