I found you

Var som sagt på skolan igår, slutade 11.40 så det var skönt. Då gick jag och sosso till ica och köpte oss en sallad som var mumma i massor! Sen gick jag hem till Max och vi tog en PN och bara slappade. Blev inge step in..
Sen 20 i 6 kom Annelie och hämtade upp mig, sen for vi och hämtade upp Johanna och Martin och sen for vi till Jennifer där brudarna var.
Käkade taco, spelade med andra ord och sen for jag och johanna rätt tidigt för att våran skjuts kom även om det var lite ofrivilligt..
For till Martin och mös med våra pojkar, men Johanna somna som vanligt ;) så jag och Max for hem vid 11 kanske? Min höft höll också på att dö så var lite jobbigt..
Idag vaknade jag kring 10 och kunde inte somna om, sen halv 12 skulle Max och sälja vantar och är tillbaka nu. Idag är det våran 3 månadersdag, yeey.
Blir fin middag här hos mackan och jag längtar! MUUUMS
sen ikväll blir de att kolla på jenkis mamma som är med i gladiatorerna.
3 månader är inte mycket. Men jag kan lätt säga att det har varit dom 3 bästa månaderna i mitt liv, jag har aldrig någonsin känt mig så hel. Jag vill utan tvekan spendera resten utav mitt liv med dig.
Max Nyström.
Är så otroligt glad att du är min och att jag är din.
Älskar när du håller om mig och pussar mig i pannan, älskar när du alltid ger dig när vi diskuterar för att du vet att jag har rätt, älskar att dina ögon lyser när du kollar in i mina, älskar dina skrattgropar, älskar dina kyssar, älskar att du alltid finns där för mig och jag älskar att jag kan lita på dig till hundra procent.
3 månader är ingenting att skryta om, det låter så otroligt lite och jag kan bara längta till veckorna blir till månader, som sedan blir till år.
Du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0