stackars lilla Fjollan

Och där var den veckan avklarad, eller slutade 11.40 så då var veckan avklarad. Pappa och Martin kom och hämtade mig efter skolan, vi for på subland och åt, köpte medicin som gör att jag kan käka mat och sånt med laktos utan att bli konstig i magen.
Sen for vi och hämtade saker till lilltoan, sen hem till kaoset. (bilder kommer)
Har packat upp, starta en tvätt, packat och lagt in massoooor med bilder sen jag kom hem. Det är bilder som är tagna före Jul, var ett tag sen jag satt vid min egna dator..hehe

Sen ska vi ut och käka, jag, pappa, Martin och Max. Sen blir det att vara med brudarna.


HAHAHHA, jaaaaniiii...
Detta är våran snygga katt för tillfället! LillaFjollan var tovig och vi tog henne till vetrinären, och så här blev resultatet. Men nu ska hon bli frisk med den medicin hon fick och slippa tjorvet. Har nog aldrig sett fulare...
ha-ha-ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0