Snart är denna knapriga måndag över. Max o...

429994_101506264 (MMS)

Snart är denna knapriga måndag över. Max och hans mor är sjuka så får väl se om man står på tur, kände mig lite hängig tidigare men känns bättre nu. Efter skolan for jag till step in och träna och sen fick jag hämtning av max pappa så for till dom ett tag. Mös med min pelle och sen kom pappa och hämtade mig när han slutade där kring halv 9. Sen hem och nu ska jag läsa lite SH, hade ett prov idag och imorgon har vi ett större prov i samma grej...kommer gå åt helvete! Men ska lägga näsan i det här nu och sakna min sickan, kommer kännas ensamt i natt eftersom jag har sovit med max varje dag i 3 veckor...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0