fugees

Hej! Jag heter Fanny och måste nog vara Sveriges sämsta bloggare :-)
Denna vecka har väl inte varit någonting att skryta om, gjort SH prov både måndag och tisdag. Sen på onsdagen så började min kropp spöka, ont i huvudet, svettades och frös om vart annat och hade ont i magen så for hem från skolan. Sen på eftermiddagen for jag hem till pappa och där fick jag städrus och städade hela huset och röjde från saker så nu ser det ut som ett hus och nästan allting är klart!
Var hemma från skolan idag också, hade knappt sovit nå inatt och hade allmänt ont i kroppen + huvudet, så stannade hemma (hos max) och sov.
Har bara tagit det lugnt hela dagen! sköönt
Men imorgon blir det skola, och sen efteråt ska jag försöka ta mig till step in. På kvällen ska jag mysa med brudarna.
ha-ha-ha
Fick för övrigt tillbaka min mobil idag! skööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0