We're ten thousand miles apart

Hej bloggen, och hej mina kära läsare!
Lite tort här på bloggen, men ni får ursäkta mig. Har bara inte känt för det och helt enkelt inte orkat..
tokigt det kan bli ibland!
Började 08.10 imorse, skulle egentligen ha gått till 16.20 eftersom dom har satt dit en idiot lektion när vi egentligen skulle ha slutat 14.05. Så ett hål på 1,5 timme och sen en enda lektion. SUG på den.
Men jag, Julia och Sofie for 14.05 så att vi skulle hinna till samlingen som egentligen var 5 men blev sen flyttad till 6. Ajja skit samma.

Kvart i 6 kom Julia och plockade upp mig, Julia satt framför ratten. Lite läskigt men kul! Vi överlevde iaf ;)
Sen var det match mot saik i bersika.
Jag tyckte vi kämpade på bra och var aldrig i något stort underläge.
Men tyvärr slutade matchen 2-3.
Sen åkte jag hem med Julia, duschade och sen kom pappa hem och då frågade jag om vi kunde fara ut och övningsköra(blev lite sugen). Och pappa tjatar nästan hela tiden om att vi ska köra men har aldrig tid, men när man väl har tid nä då går det inte.
Fan vad irriterad jag blir.


Johanna snufsan visade mig det här klippet för någon vecka sen, så klockers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0