veckans inköp

Tänkte bjuda på några bilder på mina nyaste investeringar!

Min älskade sjal som jag har drömt om varenda natt i veckan är nu inhandlad. 300kr från Carlings och den är såå underbar, på andra bilden försökte jag visa hur lång/stor den är!

Min Fjällräven jacka som jag beställde förra veckan och fick hämtade ut i onsdags. 2500kr på den, tack min käraste far!
Och mössan köpe jag också i onsdags, från Gina Tricot för 79kr eller 89kr, kommer inte riktigt ihåg ;)

Mössan!

Ett litet smile på alla putmunnar! Inte bara ni som stör er på att jag alltid gör det..haha men jag kan typ inte göra någon annan min och kan inte heller vara seriös, så då blir det så!
haha men hoppas ni tycker om mig ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0