sometime it last in love but sometimes it hurts instead

Jag, Julia och Sofie drog på handbollsträning. Nog kändes det att det var ett tag sen man kastade boll! Haha.. Sen fick jag skjuts hem, åt och duschade och sen ut på nya äventyr. Körde lite epa, var på willys, osvosv. Hamnade i alla fall hos julia, for hem därifrån strax efter 9.
For hem och då kom pappa på att han hade glömt lämna igen en film, så då fick jag övningsköra ända in till stan. Och det gick faktiskt toppen!
Sen hem och tog det lugnt, somnade före 12. Var heeelt slut

Idag steg jag upp nio, fixade mig lite, käkade frulle och gick sen över till julia där sofie var och sen for vi till skolan.
Har våran första lektion nu som är Teknik, ritar nå himla 3D figurer.
Slutar 15 över 4 idag och det är äcklig lunch, hur ska detta gå?


bjuder på 2 gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0