ok:P

På dagens schema har det endast stått slappa, med stora bokstäver till och med..SLAPPA! Har bara varit hemma, fick en snabb visit av Matilda som lämnade mitt örhänge, pratade och pinsamt nog fick se ett riktigt bombnedslag i mitt rum.. Har även övningskört! Annars har jag bara varit hemma. Har varit rätt skönt dock! Har skrivit ett referat som var bland de svåraste jag någonsin gjort på svenskan, genom tiderna.. Imorgon (eller idag eftersom klockan är efter 12) så är det skola, och efter den blir det Handbollsträning, jajemän! Och jag vet redan nu att morgondagen kommer sluta i tårar eller världens leende på läpparna, hoppas på det sista. Ska hålla mina tummar och tår! Ska prata lite med gullisen och sen sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0