Just de man kanske ska blogga? Idag har de...

2011-09-11_12_26 (MMS)

Just de man kanske ska blogga? Idag har det varit pissregn hela dagen, less! Gick skola till 13.50, körde hem i regnet och direkt jag kom hem la jag mig på sängen eftersom att jag knappt kunde hålla ögonen öppna på den sista lektionen. Sov fram till middagen och kl 17.00 hade vi samling i Storfors. Spelade match mot saik i regnet och de gick väl sådär. Vi förlorade i alla fall. Har duschat, spelat wordfeud, druckit te och ätit hårdmackor, sett tv och nu skriver jag lite på min läslogg. Kan lova er att de inte är någonting man hoppar upp i taket över.. Men ska ta min medicin och sen sova, är så sliten på skolan så jag tror jag behöver lite sömn. Sovmorgon imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0