Jag, Julia, sosso och Emma käkade lunch på...

1315610407_picsa (MMS)

Jag, Julia, sosso och Emma käkade lunch på thai garden idag, eller nu igår men ja de var grymt gott i alla fall! Gick skola till halv 3 och sen for vi till Sofie och slipad Betty. For hem och åt och sen tillbaka till Sofie. Sen rullade folket in, Sofie och några gick ut medans vi andra stannade inne och såg idol, haha. Sen gick vi ut, gick till ok, höll på att få stryk, gick omkring, gick till sosso och sen for alla hem förutom jag, Johan, brolle och Larsson. Vi gick och sen satte jag mig bara på skoj på trottoaren och "gjorde yoga" och dom andra satte sig med dig. Och sen när vi sitter där svänger en idiot in där och är ca 5cm ifrån att ta i brolle och inte heller långt ifrån vi alla, och fort gick de! Fyfan vilken kväll! Men har ändå varit heeelt okej. Godnatt på ett tag, match imorgo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0