i'm not perfect but i keep trying

Det blev ännu en träning i regn. När ska detta regn ta slut? Hur mycket finns det där uppe?
Eller egentligen tycker jag det är ganska mysigt, om man sitter inomhus i alla fall.
Men nä, det får gärna sluta nu.

Träningen gick både bra och dåligt, den var rätt kul. Visade mina "målvaktsskills"...haha
Nä men dock blir man lite irriterad på folks inställning, eller attityden på en del skulle väl kunna bättras.
Men annars är det toppen på träningarna, alla kan väl ha sina dåliga dagar.
Och jag kan också bli gnällig och en pain in the ass så ska inte säga så mycket, men nu upptäcker man hur tydligt det märks.
Men i alla fall, for hem med ett leende på läpparna.
Men nästan direkt jag kom hem blev det ändring på det.

Jag vet hur dålig jag är och att du ska berätta det varenda jävla gång gör inte att jag direkt får högre självförtroende...

Har lämnat in nå grejjs på it's learning och nu ska jag dra mig mot sängen. Dock kommer det bli om ca 1.5 timme om jag känner mig själv rätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0