ajja, jag förstår ifall du inte vågar..

lagfesten igår var helt azm! Vi sjöng, dansa, spela spel, skrattade och levde livet. Precis som det ska vara!
Tanterna for ut på krogen kring 12 så då var det tänkt att vi små + jesse skulle dra till nån annan fest. Men de gick sådär, vi hamnade hos jesse igen. Sen strax före 2 så gick jag, amanda och P:ê mot big boy och sen kom P:ês pappa och hämtade oss.
Sen skjutsade dom mig och amanda till jocke där han, sebbe, lasse, david chrille och jonas var.(hoppas ingen blev glömd) sen blev amanda less så då gick vi hemmåt, var hemma kring 4. Tog bort sminket, borstade tänderna och gick och la mig.
Sov till kl 1 idag. Sen såsade jag bara på. Skulle dra till sofie men fastnade vid en film som gick på tv, så kl 5 kom hon och ström och plockade upp mig och sen drog vi till sebbe.
Dit kom även brolle, johan, chrille ett tag, och ingen mer tror jag. Satt inne ett tag och sen bestämde vi oss för att gå till willys.. och då lurade sofie in oss i en skog som skulle bli en "genväg" men det enda man blev var blöt..ty man
Jag köpte rostad majs och ett skinkpaket som jag och toto delade på..hahah

Sen vid 9 skjutsade toto hem mig. Duschat och tagit det lugnt,

NU KOMMER BILDBOMB SEN IGÅR





















































ÄÄÄÄNNNTTTTLLLIIIIIGGGEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN KLART!
(sofie förtjänar att dödas just nu eftersom hon tvingade mig att blogga och lägga upp bilder, 2 timmar och 52 bilder senare..)

Inte det att det tar så jättelång tid att ladda upp varje bild, men att klicka/leta sig fram till bilden man ska lägga upp varje gång tar tid. Borde vara som på fb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0