you don't know how you met me you don't know why you can't turn around and say good bye, all you know is when I'm with you I make you free

Bajsig dag. Hade ett onödigt hål i en och en halv timma idag eftersom lektionen vi skulle ha visade sig vara inställd. Vars skulle jag nu ta vägen jag som skulle till handbollsträningen direkt efter skolan? Följde i alla fall med Hanna. Var där ett tag innan jag började traska mot norrmalmia. Men när jag är där så möter jag gussa som säger att handbollsträningen är inställd..... 10% batteri i mobilen, får inte tag på Jennifer, ont i magen (som alla dom senaste dagarna), förbannad osv. Men bästaste Jennifer kom i alla fall och plockade upp mig. For till hon och sen till step in. Plågade henne och sen for vi till Johanna där hon, Martin och Max också var. Spelade spel och skrattade mig utmattad. Blev hämtad då pappa sluta innan nio...suck! Hem och duscha, chilla järnet. Har inte käkat mycket idag alltså..min mage krånglar jättemycket! + att jag har fått jätteproblem med sömnen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0