weheartit

det var en trött tjej som slet sig upp ur sängen imorse, blev stressigt som faaan, fick springa till bussen för att hinna. Har varit jääätteetrööött hela dagen och det pissiga vädret gör ju inte saken bättre direkt. Slutade kvart i 2, gick sen in mot stan, i regnet.
Har fått pengar för att jag äntligen fått sålt mitt playstation, så idag skulle det inhandlas en ny BH eftersom min gamla favorit har gått sönder väldigt mycket... så gick in på intim, och där är dom alltid så söta. Hahah, testade en massa BHar och sen kom denna beslutångest. . .
Och jag var så tråkig att jag köpte en likadan som tidigare men en storlek större, 549kr fattigar, eller 579kr kommer inte ihåg! Kollade runt lite sen men hittade inget.
Sen gick jag till resia och hämtade max hemnycklar utav hans mor, sen spruta jag till bussen och åkte med han hem till honom.
Och sen när vi kommer till dörren har vi fått fel nycklar..haha, rätt kul faktiskt!
Men det löste sig och vi gick in och mös!
Har precis ätit och snart ska vi dra och vara med johanna och murte, mästerduscharn ska bara få duscha klart ;)
1d8f34b48a82968465ac372e6c1dc419_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0