Var bara tvungen att dela med mig av denna...

1321565516_picsa (MMS)

Var bara tvungen att dela med mig av denna otroligt vackra bild! Har inte mycket att säga förutom att dom här dagarna har varit lite tunga, framförallt idag. Men då har jag sån tur att jag har min underbara Johanna, allvarligt vet jag inte vad jag hade gjort ifall hon inte hade hjälpt mig. Jag var kaos innan hon tog tag i mig! Love you stumpilumpi. Har druckit en chai latte med henne både igår och idag. Och imorgon är det helg, fyfaaan så jävla skönt!!(ursäkta språket) "Du gör min dag, varje dag" var de ord som fick mig på banan igen. Ajja, ska fortsätta se fråga olle dokumentären om GILF'S, muummmsss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Love you hun!

2011-11-18 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0