totalt galen måndagskväll

hejsan ni vänliga själar, hoppas jag då! Stött på en jubelidiot idag, ni som är uppdaterade på fb har säkert sett :)
Har gått skola, varit på step in och fått övingar för att rehablitera min rygg. Fick även strömbehandling. Snackade med Hanna som passerade ett tag också och sen fick jag skjuts av pappa hit till Max. Efter lite om och men de vill säga..
Ska i alla fall sussa här, moojssigt
Sovmorgon till 10.05 imorgon,
Och ja..åter till det på fb. Vad ska man säga? Jag har inte gjort den människan ett jävla skit. Aldrig någonsin, och så börjar han dryga och hålla på. Väldigt onödig och omoget måste jag få säga.
men han ska passa sig för....
jag är en ninja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0