Tjennamors! For hem från skolan så jag var...

1320776786_picsa (MMS)

Tjennamors! For hem från skolan så jag var hemma strax före 12. Har bara legat i sängen sen dess, sovit och sett tv. Fast det var då inte menat att jag skulle sova folk ringde, hunden sprang omkring och skällde (funderade där ett tag på att stiga upp och steka honom men orkade inte), brorsan skrämde skiter ur mig när han plingade som en idiot på dörren, osv. Har legat och rensat lite bilder från mobilen och hitta många gamla egobilder där jag är mörkhårig, saknar det faktiskt...dock ser jag sjukligt blek ut i brunt och jag känner mig fräschare i blont, men samtidigt är brunett så mysigt..haha svåra beslut! Ska fortsätta ruttna i sängen nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0