smoking gun

hej på er, eller go' kväll!
Nu är tisdagen i stort sett avklarad och resterande dagar brukar bara rusa förbi, så snart är det helg! WIIIHOO
Slutade kring 16.10, sen gick jag till max för att vi sen skulle få skjuts till mig.
Käkade, och sen har jag haft han som har peppat mig till att göra min SH(tack gibben), myst lite, och skrattat, vet inte vad det var med mig ikväll men jag har skrattat åt jävlat allt. Och jag överdriver inte! Ajja en bra grej iaf.
Han for för ett tag sen, och nu ska jag hoppa i duschen.
får panik över att jag helt plötsligt har fått jättedålig hy

idag blev det officiellt, jag och max är ett par! Och med officiellt menas facebook, haha


i'm a dreamer who should've known better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0