love comes to those who believe it

opssiiii!
Hade ju en blogg också!
I lördags var det halloweenpartjjj,
Söndags chilla, och såg handboll.
Måndag och tisdag har ´jag varit i munksund och tagit det lugnt och har även tränat handboll. (kommer inte exakt ihåg vad vi har gjort, hehe)
I onsdags (igår) Sov jag och några till hos elin, sen for jag till madde och därifrån gick jag till norrmalmia för att kolla på våran träning eftersom min rygg inte håller för att träna. Efter träningen så duschade dom som hade tränat och sen gick vi till thaigarden och väntade på några eftersom vi hade bokat bord kl 7. Folk rullade in och vi åt en wonderful middag med trevligt folk och goood mat! Kul att träffa Matilda som flyttat ner till Götet också!
Efter det kom Madde, Elin, Dennis och Simon och plockade upp mig, (gående)
Men hade ont i magen redan utanför thai så fick ta det lite lugnt. Men sen när vi gick upp för backen vid stats så gjorde det olidligt ont. När vi precis kom runt hörnet så gjorde det så jäääävla ont, det svartnade för ögonen och mina ben bara försvann under mig.
Men hann sätta mig ner, men föll sen till backen och det är lite minnes luckor där...men fyfan för hur jag mådde! Har svaga minnen av att folk kom förbi och fråga hur det var, madde ringde pappa som fick komma och hämta mig.
När jag kom hem gick jag på toa, tog tabletter som läkaren har skrivit ut till mig och sen la jag mig på sängen och somnade.
Har aldrig haft så ont eller mått så dåligt!

Idag vaknade jag krin 10-11, mådde prima!
Duschade, åt och sen for jag till step in och kollade min rygg! En inflamation/en inflamerad bäckenled...
Sen for jag hit till madde och vi har bara tagit det lugnt!








Bilder från i Lördags tagna av Sassa och Johanna! pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0