jaha här bloggar vi

Ännu en tisdagsmorgon inne på M6.3, men idag slipper vi det där jävla solid works i alla fall!
Sov ut idag, steg upp där kring kvart över 9. Sen när jag precis har sminkat mig och går omkring och letar en tröja så hör jag nån tuta men väntade på ett sms från sosso så tänkte att det inte var dom, men kollade ut i alla fall och där stod dom. OPS!
Skyndade mig som ett as, skor, jacka, TRÖJA?!?, mat? nä hinnner inte, eeehhhmm...väska, släcka lampor, stänga dörrar, och ut!
Sen när vi väl sitter i bilen och ska fara och hämta sosso så kommer jag på att jag har glömt skåpnyckeln. Och dessutom vaknade jag upp med världens huvudvärk och mensvärk, bihålerna spränger och min rygg gör väldigt ont!
Sen när vi kommer in till skolan så får jag smset sofie hade skickat till mig då hennes mamma skulle komma, bättre sen än aldrig? njaaa
En riktig Fuck My Life dag idag....
Men ska hem då pappa far hem på lunch, åker med honom!

Ska lida igenom dessa 2-3 lektionerna och sen hem och dö, ciaaaooo


ungefär söjn är de idag!
Ajja, ni kan ju ta min del utav denna dag som skulle vara bra, för jag fick då inte ta del utav någonting utav de. Om ni fattar vad jag menar de vill säga :-)

så ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0