I've found I'm scared to know I'm always on your mind

tänkte förvåna er med att jag är vaken! Nämen sedär? Är rätt less på att ligga i sängen efter 12 slaget och inte känna någon som hellst tyngd i ögonlocken.. Men slog ihop mitt kloka huvud med en annans och kom fram till att det beror på att jag inte har tränat på ett bra tag och gör alltså inte av med någon energi! Och ligger alltid och tänker på en person som jag är orolig över alla timmar på dygnet och som fick nån liten tår av mig i måndags! Men i alla fall, var och kollade min rygg på step in. Men blev inte så mycket klokare.. Mitt ena ben är länge än de andra(det är okej om ni skrattar för det gjorde jag också, men det är tydligen rätt vanligt) och ja..vet inte vad vi mer kom fram till. Min rygg håller på att bli bättre och de är alltid positivt. Imorgon är det sovmorgon, kort dag och en dag närmare helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0