GUUUUUUUUUUUUULD

Som rubriken säger så vann vi guldet i Kiruna, dock hände det en tragisk sak som gjorde att segern inte kunde firas lika mycket som den egentligen ha bordats, (i alla fall för mig) Lullu ramla och tog imot sig och bröt handleden! Stackars lullu ♥

Var hemma kring 10 kanske? Duschade, snackade med folk och såg tv. Somnade kanske efter 12?
Vaknade halv 8 imorse, orkade verkligen inte stiga upp! Mitt huvud höll på att explodera och har jätteont bakom ögonen/i bihålorna :( Men for på skolan och har våran sista lektion nu!

Måste också säga att jag har haft så grymt kul i Kiruna med mina brudar, dom är underbarast! Kvällarna med Kuduro och gänget har slagit allt med hästlängder!

love to you guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0