God kväll my lovers! Börjar med att säga a...

2011-11-02_19_11 (MMS)

God kväll my lovers! Börjar med att säga att bilden är från förra veckan då vi var på thaigarden och åt. (de var efter det som jag däcka pga magen). Har legat i sängen hela kvällen, eller nä..ska sälja mitt playstation så har tagit fram de och alla saker till. Men när jag gör det så upptäcker jag att mitt singstar är borta, fuck. Letade i hela huset utan resultat, men sen kom jag på att jag tog med mig sakerna till någon när vi skulle ha tjejkväll en gång, men kommer inte ihåg hos vem! Skrev ett kedjesms till Julia, Sofie, Amanda, Matilda x2, Hanna och Emma. Men ingen utav dom visste vars det kunde vara, eller endel föreslog att jag kunde ha glömt dom hos Julia. Så det har varit värsta utredningen om detta singstar! Men ingen utav dom jag skrev till hade de och jag blev tokig. Letade i hela huset igen, i alla lådor, under alla sängar, i alla rum...utan resultat! Men sen kom superhjärnan Sjödin på att jag hade med mig de till tess när vi var där för typ ett år sen? Och där var de!!pust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0