Go kväll! Somnade efter förra inlägget, st...

1320707434_picsa (MMS)

Go kväll! Somnade efter förra inlägget, ställde klockan på 18.45 så att jag skulle hinna med bussen 19.15..men råkade somna om och vaknade 19.22, humm..what to do? Ringde mormor som var gullig och kom och hämtade mig, lämnade av mig på step in där jag hade tid för ryggen kl 20.00. Fick behandling och sen när pappa slutade åkte jag hem med han. Han skjutsade mig till grans där jag kollade på våran fotbollsfys. Sen åkte jag hem med P:é, duschade och har sett tv. Skulle somna tidigt eftersom jag har varit helt död idag, men hur bra gick det? Sovmorgon imorgon i alla fall! Nattinatti :-) (bilden är på våra brudar och några söta pojkar vi hitta i tåget på väg hem, haha. Dålig bild dock!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0