första advent




Har egentligen inte tid att blogga..men lägger några minuter på er ändå! Har bara legat inne och myst idag. Pappa kom och hämtade mig halv 8, direkt jag kom hem hoppade jag i duschen och nu sitter jag och gör min samhälls som skulle ha gjorts i veckan men har inte gjort ett jävla skit. Dålig stil fampiiii!
Men ska i alla fall skriva så mycket jag hinner idag, och så mycket jag orkar. Men jag ska verkligen plåga mig själv igenom det här! För det ska vara inne på onsdag...

Delar även med mig utav 2 låtar som min jerry lyckats tränga in i min skalle och dom är jävlat omöjliga att få ut, men grymt härliga är dom i alla fall! så ta er tid att lyssna på dom

Snön träffade våran mark här i Piteå idag, inte mycket men alltid någonting! På första advent och allt, aaww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0