Får klagomål på att jag är dålig på att bl...

2011-11-23_10_18 (MMS)

Får klagomål på att jag är dålig på att blogga! Vad menar dom med det? Jag är väl azm? Nä men nästan. Men har glömt bort er faktiskt, eller tänker på er då och då men då orkar jag inte..hehe. Vad har jag gjort i veckan då? Skola, "pluggat", gjort prov, varit på behandling för ryggen, varit med Max, sovit och ätit? Typ i alla fall. Imorgon är det fredag, eller idag eftersom klockan är efter 12! Har blivit sämst på att somna i tid.... Ajja back to friday, slutar före tolv, sen hem och om jag är duktig så ska jag göra lite samhälls, sälja disktrasor för att få sova hos gibben på lördag, tufft liv man lever! Haha, sen på kvällen ska jag vara med elli och säkert dom andra brudarna! Bjuder förresten på den söta bilden här ovan. Puss hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0