detta visste ni kanske inte om mig

Här kommer 25st sanningar om mig:

• Jag har haft snuva i höften.
• Jag har opererat bort mina halsmandlar och mina polyper.
• Är helt tokig i David Backhams ena parfym.
• Har alltid velat vara kille, tycker livet verkar så mycket enklare och roligare. Menar inte att jag vill genomgå någon slags operation eller så men hade varit suuft att födas som en ståtlig karl än en kvinna.
• Jag tycker att små mörkhyade barn är bland det sötaste som finns!
• Jag lider utav stor beslut ångest. 
• Dö hatar saker som gnisslar/tjuter/gnäller.
• Har en stor fobi för spindlar, och fobin blir bara värre och värre...
• Älskar att skriva. Fritt alltså, inte när jag har någon speciell uppgift, undantag om det är svenska dock.
• Tror aldrig på mig själv. 
• Vill ha en/flera tatueringar.
• Jag har gjort mycket i livet som jag ångrar. (gäller även småsaker)
• Min mormor är min andra halva.
• Musik gör mig hel, det är helt underbart.
• Jag var emot Facebook i början när alla skaffade det. Och nu vet jag inte vad man skulle göra utan det!
• Jag har bloggat sen den 19 februari 2009, alltså 2år, 9 månader!
• Min naturliga hårfärg är röd/orange.......
• Jag har så länge jag kan minnas velat ha en orm.
• Jag hör väldigt dåligt!
• Jag får panik/kväljningar ifall någon tar/pussar/pillar på min hals, (pga matni, haha puss)
• Jag hatar att vara som alla andra.
• Tycker aldrig att någonting är tråkigt, men kan däremot bli väldigt rastlös.
• Jag är väldigt beroende av tuggummi.
• Jag har haft undefär 3487,98st öroninflamationer. 
• Tycker inte det finns någonting värre än dryga personer. 

Är det någonting mer ni skulle vilja veta om mig, som dock inte ska vara allt för personligt, så fråga på! Vet att det inte brukar flöda bland kommentarerna men nån kanske är snäll och gör det! ;)

Men det coolaste utav allt måste ju vara min nyaste upptäckt..
Mina initialer är nämligen
F M L (fuck my life)

Fanny
Maria
Lindblom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0