Början på en lång vecka..dessa måndagar al...

2011-11-21_20_wo (MMS)

Början på en lång vecka..dessa måndagar alltså. Skoldagen var då så himla ovärd, ingen lärare som ville ha oss idag och bara en massa hål. Efter skolan for jag, sosso och Julia på handbollsträning. Och jag "tränade"!!! Fyfan vad skönt det var att röra på sig igen.. Dock kunde jag inte göra så jättemycket för att jag kände av ryggen och jag är jätterädd att slita upp någonting. Duschade där efter träningen och sen traskade jag med blött hår i minusgrader och en aptung väska till strömnäs till galax. Käkade där och tog det lugnt till halv 8 då jag tog bussen till step in, fick behandling och sen tillbaka till galax. Vi pluggade lite men jag får fan panik av den här jävla fysiken! Fick hämtning halv 11 och nu väntar lite fysik...


Kommentarer
Postat av: johanna

gyllisar

2011-11-21 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0