11-11-11

Tycker det är rätt fräsigt att denna fredag har ett så fräsigt datum! Hoppas hela fredagen blir fräsig värre! Var hos sjukgymnasten igår(eftersom klockan är efter 12) och berättade att jag bara får ondare och ondare i ryggen och att den vanliga behandlingen gör ont. Så hon vred och bröt lite i mig och kom.fram till att de kanske inte var bäckenleden som de är fel på, kan vara den sista kotan som är jätteinflamerad istället..men ska till en annan sjukgymnast och han ska få kolla på min rygg och säga vad han tror det är för att hjälpa den andra! TJOOORV. Fick även en ny behandling med en annan maskin idag, och jag känner mig faktiskt bättre i ryggen! Price the lord...(om det nu stavas så)Annars idag då? Ja jag har inte gjort någonting idag. Skolan var då suuuft i massor osv osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0