I feel like I can touch the sky

hemma nu, eller jag kom hem 10. Men hoppade i duschen direkt och nu sitter jag här,
det var rätt mycke folk där.. Kan försöka räkna upp alla, och glömmer jag nån är det inte med flit!;)
vi var jag, jennifer, hanna, sosso, julia, phille, johan, jens, max, oskar, brolle, ström, chrille, lars, sebbe och tobbe.
alla drog där vid 20 i 9, vet egentligen inte varför? men jag, jennifer, hanna, phille, johan och jens stannade i alla fall kvar.
Vi fick även besök av civilpolisen, moppeglen och en till. FÄTT FRÄNT.. Nä men dom kom för att nån hade ringt och sagt att vi buskörde epa och härjade, men eftersom vi inte gjorde det så snackade dom lite med oss och sen for dom. Schyssta boys!


enda nya bilden som jag lyckas föra in från mobilen!
JAG FÅR ADHD!!!! VARFÖR KAN DET INTE FUNKA?!?!? GAAAAAAAAAAAh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde sebbe och Lars ;)

2011-05-11 @ 22:43:20
URL: http://ssofieholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0