yesterday was a bad day, today is a bad day and tomorrow gonna be a bad day

mitt självförtroende är i botten, och jag kan fan inte få upp det.
men tack amanda för att jag kan prata med dig exakt om hur jag känner om mig själv, du ska veta att du är den enda. Du kanske fick höra mycket negativt idag från min sida men det är för att jag litar på dig och vet att du alltid har någonting vettigt att säga. Miss you

pratade just med andré i telefon, i nästan en timme. Har inte snackat så med han på jättelänge, typ ett halv år? jajaa, grabben jag vet att det är jobbigt när det tar slut! men du är stark

nu ska jag hoppa i badet, måste få slappna av. Vi ses nån gång

you are my everything

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanny, vet att du inte brukar prata med mig om djupa saker precis, men jag kan var seriös, och lyssnar gärna om du behöver någon att prata med! och bara så du vet tjejen, jag älskar dig, du är helt jävla grym!

2011-03-25 @ 22:01:25
URL: http://amandalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0