*

jag vet att jag suger på att uppdatera, tro mig jag vet.. och det är inte bara ni som hatar då jag skriver tråkiga mobilinlägg utan bild..
men det är bara så att jag har ett liv utanför datorn!

igår blev det fredag, hade bad/livräddning på gumpan och jag klarade MVG vilket jag är väldigt glad över! vi slutade skolveckan kl 4 och kl 6 kom elin och mia och plockade upp mig och vi begav oss mot munksund. Kvällen spenderades hos jennifer och vi firade mina älsklingar elin och emma!

Sov hos jennifer och imorse kl 8 for dom till SCA med laget och skulle jobba, kul! så är här hemma helt sjäv:(
sen kl 3 blir det är kolla hockey och sen beger jag mig mot öjebyn


Kommentarer
Postat av: hanniis

gänget!

2011-03-27 @ 20:48:23
URL: http://hhannacarlsson.blogg.se/
Postat av: hanniis

gänget!

2011-03-27 @ 20:48:24
URL: http://hhannacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

grov brud! <3

2011-03-27 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0