mitt sportlov


söndag-måndag sov jag hos elin.
Måndags morgon satte vi oss i bilen och for mot Jäckvik. Där var elins mammas bror och hans familj, och tisdags kväll kom julia och hennes familj. Så 12 pers var vi
men kul har det varit, inte det bästa vädret dock.
vi har skottat, kört skoter/åkt skoter, tolkat med bob, grillat, ätit, spanat in killar och lite annat.

kom hem torsdag, skulle träna handboll och sen fara till munksund men träningen var inställd så följde med elin dit.
torsdags kväll tog vi det bara lugnt hemma hos elin och sen sov jag där.
Fredag så skulle elin till öjebyn så jag åkte med henne, packade en väska och sen vid 3 for vi till step in och tränade.
Sen spenderades kvällen hos jim, sen sov jag hos elin.
Lördag- steg upp kring 12-13 tiden. Åt och sen gick jag och elin på promenad till sporthallen och spela lite handboll.
gick hem, jag duschade och sen for vi till jennifer där vi flippade burgare, sen fixade vi oss och for till jim.
Var där till strax efter 12 då pappa hämtade mig och löken, vi skjutsade henne till jw och sen for jag hem.
Första natten som spenderades hemma på mer än en vecka.
söndag- Vaknade 9 för att jag skulle med hanna holmström och hennes familj och åka skoter. Men det snöade så det skulle bli lite senare, somnade om och vaknade sen halv 11. Klädde mig och strax före 12 hämtade dom mig.
Vi for till bondön och körde skoter, grillade och mös på. Vid 3 for vi där ifrån och dom skjutsade mig till mormor. Hon fyllde år min älskling♥ åt palt och fika och sen vid 5-6 kom pappa och hämtade mig.
hem och pluggade
och där var lovet slut!


Kommentarer
Postat av: Hannaa

Hahahahah bondön??!! Bergön annars ;) haha sötis

2011-03-15 @ 22:06:45
URL: http://hannaaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0