it's things I never let go

Måste bara få säga hur underbara vänner jag har. Allihopa! Men framför allt Elin malm och Jennifer Högberg. Det är det finaste jag har och det finaste jag någonsin skådat. Kan kan inte ens beskriva med ord hur underbara ni är och hur lycklig jag är med er, orden är inte tillräckligt. Ni ger alltid mina läppar ett leende, jag litar på er mer än jag litar på någon annan. Och jag vet att ni litar på mig. Efter samtalet idag hoppas jag ni förstår varför jag inte vill släppa taget om er och låta er flytta.Heehee... Men ni är i alla fall det bästa jag vet,hade ni haft kuk och ni vore den perfekta pojkvännen! HAHAHAHA, nä men älskar er otroligt mycket. My girls, jenki<3fankan<3ellan

Kommentarer
Postat av: jennifer

aaaaaaaaw, gölllluunge! vi älskar dig enormt och som du sa, vi kan lita på dig till 110%, ingen tvekan. you´re perfect giirl, och fast vi kanske flyttar betyder ju inte att vi tappar kontakten, för de vet jag att vi aldrig kommer göra! love yaaaaaa darling <3 <3 <3 <3 <3

2011-03-03 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0