I'm so much more then just the outside

For hem och åt kring halv 5 (?) var klar bara en kvart efter, sen for jag ut och cykla och väntade på att de andra skulle bli klara. For sen till max, vi tog en promenad eftersom dom andra inte hade ätit och vi viste inte vad vi skulle göra. Tillslut hamnade vi hos jonas, väntade tills han hade ätit och sen gick vi till ica dit lars kom.
Sen gick vi och mötte brolle och for till han.
Och efter ett tag kom julia och sofie.
kvällen var rätt lugn och det var skönt och behövligt! men har alltid lika kul med mina käraste ;*

alla for hem 9 och då cyklade jag mot minneslunden, eftersom farmor skulle ha fyllt 83 år idag♥ miss you

kom på att jag hade so läxa (nyheter) till imorgon så slängde mig på datorn och gjorde dom. Ska tvätta bort sminket och försöka somna i tid, puss på er



bild från då jag var ute med hanna och hennes familj på skotertur. Finis♥

otroligt fin puppy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0