what to do?

i lördags for vi sen in till stan och gjorde typ ingenting. Var till öjebyn en snabbis och träffade folk och var sen i stan och härja. eller?
For sen hem till elli och sov på hennes soffa.
På söndagen vaknade vi och tog det lugnt till typ 2 då vi for till öjebyn, elli lämnade av mig hemma hos mig. Jag packade och for sen mot hortlax till min moster, hennes man och deras två barn (mina kusiner) majken och elsa. Direkt jag kom dit så for vi till hemlunda och badade och tog det lugnt. Var där till kanske 5?
Sen for vi hemmåt. Mat gjordes och jag busade för fulla muggar med barnen.
Vi åt och jag exploderade nästan så mätt jag blev, gott var det!
sen busades det lite till och så vidare.
Halv 9 kom min mamma dit och hon och min moster for ut och sprang och jag cyklade brevid. Pushade dom lite!
haha
sen tillbaka till min moster kring 10, gjorde lite övningar och sen for jag hem.
Helt död när jag kom hem så kvällen spenderades hemma.

Imorse ringde väckaren 11, gick upp och städade och sen for jag till båthamnen här i munksund. Är nu hos ellan med det vanliga folket, och det snackas övernattning på fingerman?

söt osminkad tjäj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0