du e la go



Steg upp kvart i 11. Drog på mig lite mascara, klädde på mig och väckte sen Jenki som sov så sött. Vi åt lite och sen for hon och pappa skjutsade mig till björklunda. Väl där så väntade vi in alla och sen for vi till Haraholmen för gokart! FYFAAAN VAD KUL
Jag dör typ så kul det är, och ännu roligare om man får prejja och köra om folk ;) haha
Men min gokart dog..den bara vibrerade och for inte en centimeter framåt...KUK
Det som gick så bra, höll typ på att börja gråta när jag satt där och alla passerade. Men fick pengarna tillbaka eftersom jag inte hann köra tiden ut! Kändes i alla fall skönt.
Sen for vi in till stan och åt på Blå Ängeln alla brudar, käkade en blandsallad men ursh så mätt jag blev..
Sen vidare till strömbacka och spelade Volleyboll, vet inte var skillsen tog vägen? haha

Johanna skjutsade oss till björkis och därifrån fick jag åka med lullu hem.
For sen och handlade lite saker till middagen och till ikväll.
Har duschat och ska väl börja fixa mig till ikväll? vet inte var jag ska ha på mig än..

Blir som sagt lagfest på björklunda, taggar till med lite mjusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0