To much rock and roll for just one hand

for på begravning kl 10. Var klar vid ett.
For och handla och sen hem, sen kom elli och hämtade mig. Sen for vi och var moraliskt stöd! haha nä men for och var med jenki och anna. Sen for vi och köpte ett tält och sen lämnade jag av elli på hennes mammas jobb och sen for jag till norrstrand med jenki, anna och deras sötalillebror wille. Dom badade och jag glassade i solen med vettenmelon, nektariner och körsbär.
Sen for vi till jennifer, fick så där cp ont i magen som jag får ibland. Så dog för ett en stund.
Sen for vi in till stan, skulle bara följa med dom men  hittade ett par jeansshorts på cubus fär 199kr så jag slog till!
sen for anna och jenki till dom och jag for till liza där elli var. Var där ett tag och sen for vi alla och skjutsade anna till nån, sen till jenki och skulle skriva ut biljetterna men det gick inte så då for vi hit istället.
Och här gick det! NICCEEE
så nu är vi i öjebyn hos elli men ska snart fara mot munkis/stan?

Sover hos elli inatt och sen imorgon kring halv 4 far vi till trästocks! TAGGAAARRR SOM FFFAAAAN
Så det blir ingen uppdatering i helgen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

2011-07-21 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0