oh my god

hej hallå!
helgen i skellefteå var grym. Kom hem kring 1-2 på söndagen, duschade och somnade. Sov till kvart i 7, for på kalas till min kusin som fyllde 20. Sen hem och sov och när jag orkade hålla ögonen öppna så såg jag "himlen  är oskyldigt blå" + några saltkråkan avsnitt.
Vaknade kl 3 dagen efter, steg aldrig upp ur sängen utan sov hela dagen.
Vaknade 11 imorse, duschade och somnade om..hehe
for till stan med jennifer och ruben. Köpte en mascara för 95kr, haha här ska inte slösas.
Ni ska bara veta hur off jag är sen helgen, känns som att jag är på en annan planet, vinglar, går in i saker, trött som ett djur, trög..osv
Hade planer på att träna ikväll, men det beror på ifall jag har hunnit landa. Ska i alla fall dit och titta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0