it was a chillnight

att blogga ger resultat på statistiken kan man lugnt påstå! Dubblades

For hem och åt nån lax som nån hade gjort, sjukt god. Tog en dusch och sen skjutsade pappa mig till ica kvantum där brudarna var. Dom köpte flåd men jag ska sluta med sånt så köpte lite nötter istället. Vi gick sen över till hemmakväll och hyrde 2 filmer, Husk och Never say never. Husk var sjuk, och den första filmen jag verkligen rykt till till. Dock gjorde det höga ljudet ganska mycket men ändå. Tycker den är se värd, lite konstig och sjuk men ändå.
Och never say never, man kan inte annat än älska justin bieber efter den! ÅÅhh så begåvad människa, han är fan bra på allt. Snygg och rolig. Har aldrig varit ett fan av han, kommer inte bli det. Men talangen kan man bara inte neka. Och skulle mer än gärna se en konsert med han!
Ajja, alla for hem och nu ligger 2 slitna tjejer i sängen. (jag och elli)




nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0