hörde att någon sa att det var sommar

förlåt mina kära trogna läsare!
men känner ingen som hellst blogglust..funderar lite på att ta bort skiten men vet inte än.

Under helgen som då var PSG så har jag dömt 4 pass, vilket tog kål på mig!
Igår var jag och pappa och köpte målarfärg, klippte gräset, sopade och sen for jag till elin där folk var och vi såg film och tog det allmänt lugnt. For hem 20 över 12.
Steg upp 9 idag och gick sen ut och målade med pappa och storebror. Vi målade till 1 och sen åkte jag med brorsan till phb där mina kära vänner var.
Kom just hem därifrån, tänkte egentligen fara till ellan men på väg hem så kom jag på att jag har ju fan träning ikweeel.
Ska snart börja byta om och dra mot björkis!




söta bilder från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0