har jag någonting i ögat? nä och så mycket bryr jag mig.

Vi for till Jonka, "såg" en Harry potter film. Kom massa folk till jonka och sen drog vi till pitsund(?) och några badade. Sen vidare till hammenviken där några andra badade, sen in till stan och köpte b&j och sen till Jonka igen. Käka glass så jag höll på spy, såg American history x och så brotta walle? Ner mig och med mig drog jag en glassburk med smält glass som for över hela mig, täcket och lite allt möjligt. Men mannen fick torka :) sen utdelades det lite stryk också, haha. For från Jonka strax efter halv 2, skjutsade hem Jennifer, for förbi Shell och köpte en wumderbaum till ellis moppebil och sen for jag hem! Ligger i sängen och myser framför tv:n och ska snart sova. Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0