godnatt peeps

Jag, jenta och elli for och badade. Sen kom Ruben dit också. Efter vi hade badat for vi till elli och gjorde lite mat. Sen for vi till öjebyn och elli lämnade av mig hemma. Duschade, och somnade sen på sängen lite för länge..jag som skulle skynda mig! For till jenki kring 7. Vi satt och dega i soffa, sen kom Sara, Emma p, Pontus och Ruben, Emma for, Pontus for. Sen vid 12 typ kom Pontus 2 och lå. Vi har förövrigt suttit i soffan i stort sett hela kvällen. Sen for Sara. Vid 3 tror jag..så hoppade jag, jenki, Pontus och lå i bastun. Jag vann! Ruben var i jentans rum och vänta den stackarn. Killarna for just och nu ska vi sova. Fan vad vi suger på att lägga oss i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0