går jag ensam här, eller visar du min väg från en parallell värld?

elli kom när vi hade solat klart. Sen vid halv 6 for vi in till stan och pappa bjöd på mat på thaigarden åt oss alla. Snäll daddi man har ibland! ;)
Sen for vi till tages för att hanna sa att vi skulle dit. Så hon kom dit och vi satt där ett tag. Sen for vi till burte och satt där och pratade och taggade trästocks!
Halv 10 ungefär åkte vi mot jennifer, jag tog moppen och körde hem. Var tvungen att vara hemma tidigt för att klippa pappa och så ska jag upp tidigt imorgon.

Gör inte direkt mycket, har just pratat med bror som har hjälp oss att beställa biljetter till trästocks så nu är det klirrat! bara att fixa fram ett tält nu då! :)
ska hoppa i duschen och sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0