you putt the p in my ian

Kvällen spenderades på vallsberget med Julia och Sofie, aka lullu och toto. Det var grymt kul, verkligen! Dock hade jag en tendens att hamna i snön, jävla pudersnö. Haha, och det var ta mig fan omöjligt att ta sig upp och Julia och sosso stod bara en bit bort och skrattade:( sista åket kom till och med en kille som jobbade där med skotern och vägrade fara tills jag hade tagit mig upp och vi var nere från backen. I alla fall så måste det göras om! De visade sig att tobba också var där, men träffade han bara en jättesnabbis.. Men nu måste jag i alla fall plugga in periodiska systemet, förhör imorgon! Ta-ta bloggen<3 (om jag känner mig själv rätt så kommer jag ligga och skriva ett känsloinlägg sen) puss på endel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0