without you there's no me

Kan då inte påstå att min livslust är den högsta just nu! Skjut mig nån, snälla.... Nä okej, ska inte överdriva! Men dagen idag har då lätt varit den sämsta och värsta i mitt liv. Har haft feber hela dagen, så ont i kroppen och framför allt i ryggen (gör ont bara tröjan tar i ryggen, är som ytligt öm), har inte kunnat äta nå på hela dagen, haft feber frossa. Och så när jag greps av den värsta magsmärtan jag har varit med om och ska gå till toan, då jag går ut från mitt rum så fungerar inte benen som dom ska och helt plötsligt blir det kolsvart. Jag snubbla mig in på toan men såg inget så fick leta rätt på den i blinda. Sen när jag väl sitter där så tuppar jag av, allting försvinner liksom. När jag väl är vid medvetandet så börjar jag svettas nå jävulst..de droppade på golvet! Och jag brukar liksom aldrig svettas så att de rinner ens. Lågpå golvet i typ en halvtimma och efter det har allt bara varit numer skit. Orkar inte det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0