tid, inte fan läker det några sår

Gick skola till kvart i fyra, skyndade mig hem och åt och halv 5 bar det av mot handbollsträningen. Tog det mega lugnt eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Sen hem, duscha, plugga och sett handboll. Dålig insats av sverige om ni frågar mig. Imorgon går vi till två, och tacka fan för det! Och förhoppningsvis är min dator klar imorgon, puss på den om den funkar. Imorgon har jag lite skola att göra, annars ingenting speciellt. Finns en sak jag vill göra, men tänker låta det komma till mig. Fast det lär ta väldigt länge. Nu ska jag lägga mig och skriva, skriva av mig lite. (typ det bästa jag vet) men skriver på ett vanligt papper, för på den här skit sidan kan man ju inte skriva! Puss godnatt, ta-ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0