rasume

i lördags for jag, elin, sara och jennifer och åt mat på pentryt. Sen hade jag och sassa disco hos ellan, vi tog de lugnt den kvällen!

i söndags minns jag fan inte vad jag gjorde på dan...men på kvällen var jag till tobba och vi busa med hans lillasyster och hennes kompis typ hur länge som helst, mös och sen åkte vi skoter med linus och martin! jag dog..

i måndags så steg jag upp halv 12, gjorde mig klar och åkte med till step in när pappa skulle tillbaka till jobbet. Kom dit strax före 1 så det blev snabbträning eftersom jag hade massage kl 2. Och det var så sjukt jävla skönt! FYFAN
efter det for jag och pappa på telemäklarna och köpte oss varsin samsung galaxy s ;) ÅHÅ
sen på kvällen var jag hos elin med hon, madde och jennifer. Sov där

i tisdags råkade vi sova till 2..steg upp och åt frukost och sen åkte jag med elin till öjebyn. På kvällen hade vi handbollsträning och efter den var jag med ellan. Hon sov hos mig

i Onsdags skulle jag och elin stiga upp kl 10. Men vaknade halv 12, klockjäveln hade inte ringt. Men vi steg upp och elin for vid 4-5 och strax efter kom tobba. Skotergänget kom förbi och då var det bara att bjuda på varmchoklad! Vet inte när alla dom for, kring 10 kanske? sen var de bara jag och tobba ett tag, spelade spel på min mobil coola som vi är. Sen kom ellan tillbaka och stannade med mig till före 1 nån gång.


vet it om ni orkar läsa, men gör ni det så är nu guld värda! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0