life's a dick, and it fucks me quite hard right now

nån vill mig verkligen någonting, så är det!
har legat hela kvällen och skrivit so, duktiga jag. Men sen helt plötsligt så blir min dator svart och det står massa saker typ error och bara en massa koder. Det går inte att göra någonting alls. Fuck life
hade inte heller hunnit spara det jag har skrivit så självklart har allt det försvunnit, det är verkligen inte meningen att jag ska skriva detta!
så hoppas ni förstår min agressation!


igår efter träningen så var det bara hem och fixa sig och sen kom toto och hämtade upp mig, så drog vi till lagfesten på b-lunda.
det var inte så jätte mycket folk där, men det räckte. Vi körde lite lekar, musik, pratade osv. Det var trevligt, vid 12 skulle damerna ut på krogen så då drog alla. Jag, P:ê och löken for hem till löken och pratade och åt nudlar. Sen sov P:ê hos mig, så fick kvalitets tid med henne. Behövdes, har saknat dig vännen!
hände lite pinsamma saker inatt som inte ska tas upp här..haha

idag vaknade vi vid 11-12 tiden, låg och pratade och spelade spel. Försökte även smsa men det gick ju åt fan eftersom nätet var nere sen igår. Sen steg vi upp, gick över till hon och gjorde frukost/lunch/middag och sen kl 5 for vi till norrmalmia och såg tobbe spela innebandy.
efter det for jag hem och duscha, sen har jag jobbat so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0